وردپرس

برجسته افزونه اضافی – همراه ماژول اضافی

آپاندیس اغلب یک گوهر نادیده گرفته و پنهان از موضوع است. از Divi Builder برای صفحات و پست‌های خود استفاده می‌کند، اما چیزی که بیشتر آن را از Divi متمایز می‌کند، Category Builder آن است (از مجموعه کوچکی از ماژول‌ها برای ایجاد صفحات فهرست وبلاگ استفاده می‌کند). یک درخواست رایج کاربر این است که ماژول های کلاسیک Divi Builder را در Extra Category Builder قرار دهید.

وارد کنید: افزونه شخص ثالث توسط WP Zone، همراه ماژول اضافی. با استفاده از این افزونه، بیش از 40 ماژول Divi Builder را می توان در Extra Category Builder برای تقویت تم Extra و صفحات فهرستی که با آن می سازید استفاده کرد.

در برجسته‌سازی این افزونه، نگاهی به Extra Module Mate می‌اندازیم و چند نمونه از کارهایی که می‌توان با Category Builder هنگام اضافه شدن ماژول‌های Divi Builder انجام داد را نشان خواهیم داد.

بریم داخل!

ماژول های سازنده دسته

یکی از مواردی که Extra را از Divi متمایز می کند، Category Builder است. این سازنده از ماژول های خود برای ایجاد مجلات یا طرح بندی های مدولار مشابه بر اساس دسته ها استفاده می کند. Category Builder 10 ماژول جدید را برای شما به ارمغان می آورد. همانطور که می بینید، تمرکز روی محتوا، تصاویر، متن و تبلیغات است.

با این ماژول ها می توانید کارهای زیادی برای ایجاد طرح بندی های جالب انجام دهید. با استفاده از کد یا ماژول متن، می‌توانید کدهای کوتاه، اما فرم‌های تماس، آکاردئون‌ها، نقشه‌ها، تایمرها، نمونه کارها، نظرات، گالری‌ها، زنگ‌ها، فراخوان‌ها، جستجو، خرید، شمارنده‌ها، دکمه‌ها و موارد دیگر را نیز اضافه کنید. ماژول هایی مانند این معمولا این کار را نمی کنند. موجود برای Category Builder. این می تواند گزینه های شما را برای طراحی صفحه اصلی محدود کند.

اضافه کردن ماژول های Divi Builder به Category Builder

هنگامی که Extra Module Mate دانلود و فعال شد، ماژول های Divi Builder در Category Builder در دسترس خواهند بود. این افزونه ماژول های Divi Builder را به رنگ زرد با پیشوند DS اضافه می کند. ماژول ها دقیقاً مانند Divi Builder کار می کنند که شامل تمام ویژگی ها و تنظیمات می شود. حتی اگر بخواهید می‌توانید آنها را برای دیگر طرح‌بندی‌های دسته‌بندی جهانی کنید.

مثال – چیدمان مجله

برای این مثال، من یک طرح بندی مجله را در Category Builder آپلود کردم و آن را به عنوان طرح صفحه اصلی تنظیم کردم. من ماژول های Divi خود را به این طرح اضافه خواهم کرد.

بیایید با استفاده از محتوای ماکت من به طرح بندی نگاهی بیندازیم. من ترجیح دادم از نوار کناری استفاده نکنم و سه ردیف پست را حذف کردم زیرا محتوای تکراری بود (بدون ایجاد دسته‌های بیشتر). از آنجایی که این یک سایت آزمایشی بدون بازدیدکننده واقعی است، رتبه محبوب و برتر یکسان است. در واقع، ترافیک ارگانیک محتوای شما را می سازد تا مقالات مشابه را بارها و بارها نبینید.

بیایید با ماژول های Divi که اضافه کردم نگاهی به طرح بندی بیاندازیم. این طرح اکنون شامل ماژول های جستجو، ویدئو، تماس برای اقدام و نقشه از Divi Builder است. من آنها را طوری طراحی کردم که با طرح صفحه اصلی مطابقت داشته باشند.

در اینجا طرح با ماژول های Divi Builder آمده است. من یک کادر جستجو در زیر نوار لغزنده پست اضافه کردم که می تواند برای مرور سایت ها یا سایت هایی با محتوای زیاد مفید باشد. در زیر یک CTA با یک ویدیو، تصویر و دکمه و یک فراخوان برای اقدام با استفاده از نقشه برای نشان دادن مکان ایجاد کرده‌ام. این یک راه عالی برای قرار دادن CTA برای یک رویداد، اشتراک یا محصول در صفحه اصلی شما است.

مثال – یکی دیگر از طرح‌بندی مجله

در اینجا اصلاح دیگری از طرح مجله از پیش ساخته شده است. من یک تصویر سفارشی اضافه کردم و سپس دو ماژول Divi – map و store را اضافه کردم. من همچنین سفارش پست دو ستونی را حذف کردم. این بار از سفارش پست سه ستونی خارج شد.

همانطور که می بینید، این یک تغییر کوچک است، اما تفاوت زیادی در چیدمان ایجاد می کند. فقط نقشه و فروشگاه جدید هستند و کاملاً با چیدمان مجله ادغام می شوند. در واقع من آنقدر این کار را انجام نمی‌دهم، اما مزیت اضافه کردن ماژول‌های Divi Builder به طرح‌بندی‌های دسته‌بندی افزودنی را نشان می‌دهد.

مثال – نمونه کارها وبلاگ

برای این مثال، من می خواهم یک نمونه کار با یک وبلاگ، نظرات و یک فروشگاه ایجاد کنم تا کسی بتواند عکس ها، آثار هنری یا محصولات مشابه خود را بفروشد. من با یک طرح وبلاگ سنگ تراشی با یک طرح از پیش ساخته شده از نوار لغزنده پست های ویژه شروع می کنم.

در اینجا طرح قبل از ایجاد هر گونه تغییر است. این یک وبلاگ سه ستونی تمیز با اسلایدر پست ویژه است. من از یک نوار لغزنده برای نشان دادن یک پست انتخاب شده استفاده می کنم.

طرح جدید من شامل یک نمونه کار قابل فیلتر، فروشگاه WooCommerce، بازخورد و ماژول شخصیت است تا خوانندگان بتوانند درباره یک عکاس یا هنرمند بیشتر بیاموزند.

در اینجا نحوه ظاهر عناصر جدید در چیدمان آمده است. من تعداد پست های وبلاگ را از 6 به 3 کاهش دادم تا نظم را تمیز نگه دارم. این می تواند برای وبلاگ در مورد محصولات، مشخص کردن محصولات به عنوان پروژه، و ارائه پیوندهایی به صفحات فروشگاهی که خوانندگان می توانند خریداری کنند، استفاده شود.

مثال – چیدمان سفارشی با بخش تخصصی

برای این مثال، من یک طرح‌بندی را از ابتدا با استفاده از یک تصویر به‌عنوان سرصفحه، و به دنبال آن یک بخش تخصصی با پست‌های زبانه‌دار، نقشه‌ها، یک فرم تماس و یک نوار کناری ایجاد کردم.

Extra Module Mate با واحدهای تخصصی عالی کار می کند. این طرح شامل دو بخش با پست های تب دار و یک نقشه به همراه فرم تماس است. این می تواند برای نمایش رویدادها یا هر چیز دیگری که می تواند از نمایش یک مکان در پست های برچسب گذاری شده و سپس قرار دادن پین برای هر مکان بر روی نقشه ای که به دنبال آن است مفید باشد.

مثال – وبلاگ با جدول قیمت

در این مثال، من می خواستم یک وبلاگ استاندارد ایجاد کنم و نمودار قیمت و یک نقشه را اضافه کنم. من یک چرخ فلک پست و یک فید وبلاگ پیش‌فرض اضافه کرده‌ام تا بتوانید از رتبه‌بندی ستاره‌ها برای استفاده از ماژول‌های Category Builder استفاده کنید. من یک جدول قیمت جهانی ایجاد کردم تا اگر می‌خواهم صفحه اصلی جدیدی ایجاد کنم، بتوان از آن با طرح‌بندی‌های دسته‌بندی دیگر استفاده کرد.

در اینجا طرح وبلاگ جدید من با ماژول های Divi اضافه شده است. این یک وبلاگ جالب برای یک آژانس مسافرتی خواهد بود. نقشه ها و جداول قیمت گذاری (تنها ماژول های Divi Builder در این طرح) برای ایجاد CTA عالی هستند.

قیمت گذاری و مستندات

قیمت برای همراه ماژول اضافی شروع از 16 دلار برای یک مجوز سایت. مدارک در قسمت اطلاعات صفحه فروش موجود است.

افکار نهایی

Extra’s Category Builder از ماژول های خود به جای ماژول های استاندارد Divi Builder برای ایجاد طرح بندی به سبک مجله استفاده می کند. اگرچه تنها 10 ماژول در Category Builder وجود دارد، اما برای ایجاد آسان ترین و رایج ترین طرح بندی مجلات کافی است. با این حال، اگر می‌خواهید طرح‌بندی منحصربه‌فردتری ایجاد کنید، این می‌تواند محدودکننده باشد.

Extra Module Mate ماژول‌های استاندارد 40+ Divi Builder را به Category Builder اضافه می‌کند و به کسانی که می‌خواهند ماژول‌های Divi مورد نیاز خود را به برنامه‌های خود اضافه کنند، می‌دهد. طرح‌بندی‌هایی که در این نمونه‌ها ایجاد کردم، با ماژول‌های Category Builder بدون استفاده از کد یا کد کوتاه امکان‌پذیر نخواهد بود. به لطف Extra Module Mate، ایجاد آنها به سادگی استفاده از Divi Builder بود.

این فقط خراش دادن سطح کاری است که می‌توان با Extra انجام داد و طرح‌بندی‌های دسته‌بندی را با ماژول‌های Divi Builder ایجاد کرد. من می توانم احتمالات بسیار بیشتری را تصور کنم و مطمئن هستم که برای ارائه طرح های بهتر از آنچه در اینجا نشان داده ام زمان زیادی طول نخواهد کشید. Extra Module Mate برای هر کسی که به دنبال استفاده از ماژول های Divi Builder در Extra’s Category Builder است، آسان و ضروری است.

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم! آیا از Extra Module Mate استفاده کرده اید؟ در مورد تجربه خود در نظرات زیر به ما بگویید!

تصویر ویژه از طریق Antishock / shutterstock.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *