وردپرس

نصب های آزمایشی وردپرس نامحدود رایگان را از سایتی با نام عجیب Poopy.life دریافت کنید

راه اندازی نصب رایگان تست وردپرس هرگز آسان تر نبوده است پوپی.زندگی. بیایید همه چیز را در مورد این سرویس جدید و نحوه عملکرد آن بدانیم.

قبل از رفتن به ادامه مقاله – بله، خدماتی که قرار است در مورد آن صحبت کنیم میکند او تماس گرفت پوپی.زندگی. ما در عرض یک دقیقه به شما خواهیم گفت که چرا، اما فعلاً بیایید روی کارهایی که می تواند انجام دهد تمرکز کنیم.

اگر کاربر معمولی سایت‌های تست وردپرس هستید، می‌دانید که چرخاندن آن‌ها و حذف آن‌ها پس از اتمام کار می‌تواند به سرعت قدیمی شود. اینجاست که پوپی وارد زندگی او می شود. در این مقاله، کارهایی را که Poopy.life می‌تواند انجام دهد را به شما معرفی می‌کنیم، بررسی می‌کنیم که چگونه می‌تواند به ساده‌سازی توسعه وردپرس شما کمک کند، و سه روش مختلف برای استفاده از آن را به شما آموزش می‌دهیم.

Poopy.life به سادگی سریعترین راه برای راه اندازی نصب رایگان تست وردپرس است. در واقع، هر کسی می تواند این کار را در چند ثانیه انجام دهد (ما آن را محاسبه کردیم) بدون ثبت نام در حساب کاربری.

هر یک از این تاسیسات دارای ماندگاری استاندارد هفت روزه هستند، اگرچه می توانید این مدت ماندگاری را به دلخواه افزایش دهید. بعلاوه، می توانید هر تعداد نصب را که می خواهید همزمان داشته باشید. این پلتفرم همچنین به شما امکان می‌دهد در صورت داشتن تنظیمات سفارشی که می‌خواهید برای نصب‌های بعدی از آن استفاده کنید، الگوهایی ایجاد کنید. و آنها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

حالا بیایید در مورد اینکه شما کی هستید صحبت کنیم در واقع آیا می خواهید بدانید – نام Poopy.life از کجا آمده است؟ تیم پشت سکو این نام را برای جلوگیری از استفاده شرکت های دیگر از این سرویس برای مقاصد تجاری انتخاب کرد. استدلال آنها این بود که با چنین نام مسخره ای، هیچ کس به فکر استفاده حرفه ای از آن نیست.

همین تیم پشت دیگر خدمات محبوب وردپرس از جمله WP All Import و اکسیژن. در واقع، آن‌ها سال‌ها از راه‌حلی مشابه Poopy.life در داخل استفاده می‌کنند تا کاربران بتوانند محصولات خود را قبل از خرید با استفاده از دستگاه‌های یکبار مصرف امتحان کنند.

در حال حاضر، این سرویس کاملاً رایگان است، اما سازندگان آن قبلاً برنامه‌هایی برای اضافه کردن سطوح تجاری در آینده (احتمالاً با نامی متفاوت از Poopy.life) اعلام کرده‌اند.

ویژگی های کلیدی:

  • نصب نامحدود رایگان تست وردپرس را ایجاد کنید
  • “عمر” تاسیسات خود را تا آنجا که می خواهید افزایش دهید
  • استفاده از چندین نمونه وردپرس به طور همزمان (در تب های مختلف)
  • هر نصب دارای سوئیچ مخصوص به خود است
  • قالب های سایت وردپرس را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید

قیمت: رایگان جزئیات

3 راه برای استفاده از Poopy.life برای ایجاد نسخه های تست رایگان وردپرس

همانطور که قبلا ذکر کردیم، راه های زیادی برای استفاده از Poopy.life برای سرعت بخشیدن به تست وردپرس وجود دارد. حالا بیایید بفهمیم آنها چه هستند.

1. یک تنظیم اولیه تست وردپرس ایجاد کنید

ایجاد یک سایت اصلی وردپرس با Poopy.life آسانتر نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بروید صفحه اصلی خدمات و روی لینکی که خوانده می شود کلیک کنید poopy.life/create (در زیر عبارت دوستانه):

ایجاد یک نصب جدید Poopy.life.

این پلت فرم یک نصب جدید وردپرس را در یک تب جدید باز می کند:

نصب تست جدید وردپرس شما.

این واقعا به همین سادگی است. هیچ محدودیتی برای کارهایی که می توانید با تنظیمات انجام دهید وجود ندارد، بنابراین می توانید هر طور که می خواهید بازی کنید یا حتی از آن به عنوان یک سایت صحنه سازی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید بعداً به نصب خاصی دسترسی داشته باشید، باید آن را نشانه‌گذاری کنید یا پیوند منحصربه‌فرد آن را در جای دیگری ذخیره کنید. به محض ورود به تنظیمات تست خود، اولین چیزی که در پنل مدیریت خود می بینید باید این لینک باشد:

به نصب، نام کاربری و رمز عبور جدید خود پیوند دهید.

همانطور که می بینید، Poopy.life یک نام کاربری پیش فرض و یک رمز عبور تصادفی (البته قابل تغییر است) در اختیار شما قرار می دهد. اگر قصد دارید یک تنظیمات خاص را برای استفاده بعدی ذخیره کنید، فراموش نکنید که آنها را نیز ذخیره کنید.

در نهایت، به یاد داشته باشید که هر نصب آزمایشی Poopy.life به طور پیش فرض فقط یک هفته طول می کشد. اگر می خواهید این مدت را تمدید کنید، باید برای آن اقدام کنید جعبه شنی نماد موجود در پنل خود را انتخاب کرده و روی دکمه خواننده کلیک کنید 1 هفته اضافه کنید:

یک هفته دیگر به تنظیمات تست شما اضافه می شود.

می توانید هر چند بار که می خواهید این کار را انجام دهید و اگر می خواهید ایمن بازی کنید، می توانید چند هفته قبل اضافه کنید.

2. از فرمان ایمیل Poopy.life برای ردیابی نصب های خود استفاده کنید

اگر یک بار از سایت جعبه ایمنی Poopy.life استفاده نمی کنید، ممکن است بخواهید URL آن را دریافت کنید تا در آینده به آن بازگردید. خوشبختانه این سرویس به شما این امکان را می دهد که یک ایمیل خوش آمدگویی خودکار همراه با اطلاعات ورود به سایت خود را به یک آدرس مشخص ارسال کنید. برای این کار کافیست از آدرس زیر استفاده کنید:

http://poopy.life/[email protected]

سپس، سرویس طبق معمول نصب جدیدی را شروع می‌کند و در طول فرآیند برای شما ایمیل ارسال می‌کند:

نامه خوش آمدگویی از Poopy.life.

اگر می‌خواهید از نصب‌های آزمایشی Poopy.life خود سابقه داشته باشید، این ویژگی بسیار مفید است، بنابراین ما شما را تشویق می‌کنیم از آن استفاده کنید.

3. یک الگوی راه اندازی تست وردپرس ایجاد کنید

چندی پیش اشاره کردیم که چگونه Poopy.life به شما اجازه می دهد تا قالب های سایت خود را ایجاد کرده و آنها را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. برای انجام این کار، باید وارد شوید جعبه شنی نماد را در یکی از نصب های خود پیدا کرده و پیدا کنید یک قالب Sandbox ایجاد کنید دکمه ها:

ایجاد یک قالب سندباکس

انجام این کار باعث می شود وب سایت شما بارگذاری مجدد شود، اما اکنون یک URL منحصر به فرد در داخل آن پیدا خواهید کرد تنظیمات قالب سندباکس بخش ها:

به الگوی جدید خود پیوند دهید.

هر کسی می‌تواند با استفاده از این پیوند، یک نسخه کربنی از تنظیمات آزمایشی شما بسازد. تنها تفاوت این است که Poopy.life رمزهای عبور را بین هر یک از آنها برای اهداف امنیتی تغییر می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که هر قالب نمایانگر یک عکس فوری از سایت شما در زمان ایجاد آن است. همیشه میتونی برگردی جعبه شنی را برگه و با کلیک بر روی آن خود را به روز کنید ذخیره الگوی Sandbox دکمه در پایین همچنین گزینه ای برای حذف کامل قالب شما وجود دارد – فقط کافی است روی آن کلیک کنید الگوی Sandbox را حذف کنید و خواهد رفت.

نتیجه

پوپی.زندگی وردپرس جدیدترین ابزار sandbox است، اما همچنین یکی از جالب‌ترین (و نه فقط از نظر نام) است. در حالی که سایر ابزارها بر ساده سازی توسعه بومی تمرکز دارند، Poopy.life همه چیز در مورد ساخت سایت های یکباره است. این یک راه حل کامل برای هر موقعیتی نیست، اما اینطور است توانا بودن در صورت نیاز به اجرای آزمایشات سریع در زمان صرفه جویی کنید.

اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از Poopy.life ببرید، در اینجا سه ​​راه اصلی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند:

  1. نصب اولیه وردپرس را ایجاد کنید
  2. از دستور ایمیل آن برای ردیابی نصب های خود استفاده کنید
  3. قالب های وردپرس قابل استفاده مجدد ایجاد کنید

در مورد نحوه استفاده از Poopy.life سوالی دارید؟ در بخش نظرات زیر بپرسید!

تصویر کوچک مقاله توسط Abscent / shutterstock.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *