وردپرس

چگونه تصاویر نویسنده Gravatar را غیرفعال کنید و تصاویر خود را اضافه کنید

وردپرس به ما امکان می دهد از آواتارهای سفارشی که در Gravatar آپلود می کنیم استفاده کنیم. تصاویر Gravatar به حساب‌های ما اختصاص داده می‌شوند و به ما کمک می‌کنند نویسنده یک پست وبلاگ یا نظر را با دنبال کردن ما از یک وب‌سایت به وب‌سایت دیگر شناسایی کنیم. این یک آواتار شناخته شده جهانی یا به اختصار Gravatar ایجاد می کند. اگر بخواهید تصاویر نویسنده Gravatar را خاموش کنید و تصاویر خود را اضافه کنید چه؟

این امکان وجود دارد که مشارکت کننده گراواتار نداشته باشد. شاید داشته باشند و نخواهند از آن برای وب سایت شما استفاده کنند. اجازه دادن به کاربران برای اضافه کردن آواتار خود یک راه عالی است که به آنها اجازه دهید حساب خود را برای وب سایت شما سفارشی کنند و اگر گراواتار ندارند از آواتاری غیر از پیش فرض استفاده کنند.

ساده ترین راه برای اینکه به کاربران اجازه دهید Gravatar خود را فقط برای وب سایت شما جایگزین کنند، استفاده از افزونه ای مانند WP User Avatar است. این یک افزونه رایگان است که در مخزن وردپرس یافت می شود. بیش از 200000 نصب فعال و امتیاز 4.5/5 دارد. در این مقاله، به کارهایی که نسخه رایگان می‌تواند انجام دهد می‌پردازیم و فهرستی از ویژگی‌های نسخه پریمیوم را مشاهده می‌کنیم.

توجه – پیشاپیش از ناتان به خاطر کاری که در این مقاله با او انجام می دهم عذرخواهی می کنم.

(یادداشت سردبیر: نگران نباش، رندی!)

آواتار کاربر WP

آواتار کاربر WP با Flippercode به شما امکان می دهد از هر تصویری که در کتابخانه رسانه خود آپلود شده است به عنوان آواتار خود استفاده کنید. حتی می توانید آواتار پیش فرض را جایگزین کنید و به مشارکت کنندگان و مشترکین اجازه دهید آواتارهای خود را آپلود کنند. شما اندازه فایل و اندازه تصویر را کنترل می کنید. انواع فایل ها شامل JPG، PNG و GIF است. از مخزن پلاگین نصب کنید و به طور معمول فعال کنید.

مولفه های

پس از فعال سازی، تنظیمات را وارد کنید (در نوار وظیفه، به آواتارها، مولفه های) و اصلاحات خود را انجام دهید. تنظیمات به شما این امکان را می دهد که یک دکمه آواتار را به ویرایشگر تصویری وردپرس اضافه کنید (به شما این امکان را می دهد که کدهای کوتاه را به راحتی در محتوای خود وارد کنید)، به کاربران اجازه می دهد تا خود را آپلود کنند، Gravatar را به طور کامل غیرفعال کنند، محدودیت های اندازه فایل را تعیین کنند و یک آواتار پیش فرض را آپلود کنند.

اندازه فایل و ویرایش

با استفاده از نوار لغزنده یا با وارد کردن عدد دلخواه در فیلد، محدودیت اندازه فایل را برای مشارکت کنندگان و مشترکین از 0 تا 8192 کیلوبایت (یا 8 مگابایت) تنظیم کنید. می‌توانید عرض و ارتفاعی را که می‌خواهید اندازه تصاویر در هنگام آپلود تغییر کند وارد کنید و انتخاب کنید که تصاویر به‌طور خودکار به آن ابعاد برش داده شوند.

انتخاب شده است به کاربران امکان ویرایش آواتارها را بدهید یک دکمه ویرایش را به صفحه نمایه خود در داشبورد خود اضافه می کند.

در اینجا کاربران می توانند بچرخانند، ورق بزنند، مقیاس کنند، برش دهند، عنوان، متن جایگزین و تصویر را اضافه کنند.

آواتار پیش فرض

می‌توانید آواتار پیش‌فرض را هم در تنظیمات WP User Avatar و هم در تنظیمات Discussion در داشبورد تغییر دهید. آن را تغییر دهید، آن را انتخاب کنید آواتار کاربر WP و فشار دهید یک عکس را انتخاب کنید. با این کار کتابخانه رسانه ای باز می شود که می توانید تصویر خود را انتخاب کنید. با این کار اندازه تصویر کاملاً تغییر یافته نمایش داده می شود، بنابراین اگر یک تصویر بزرگ است، نسخه کوچکتری از آن را به عنوان آواتار خود خواهید دید. شما باید تصویر را برش دهید تا در این اندازه کوچک همانطور که در نظر گرفته شده به نظر برسد. پس از انتخاب یک تصویر، هرکسی که آواتار سفارشی ندارد، به طور خودکار یکی از آن ها را خواهد داشت.

آواتارهای کاربر سفارشی

یک فیلد جدید به نمایه کاربر اضافه می شود (به اینجا در نوار وظیفه بروید). کاربران، مشخصات شما). در اینجا آواتار فعلی را به همراه یک تصویر کوچک خواهید دید. این Gravatar اصلی من است، بنابراین اندازه اصلی و تصویر کوچک یکسان است. انتخاب کنید یک عکس را انتخاب کنید و یک آواتار جدید را از کتابخانه رسانه آپلود یا انتخاب کنید.

تصویر مورد نظر خود را در کتابخانه رسانه آپلود یا انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید انتخاب کنید. مانند کتابخانه استاندارد رسانه وردپرس کار می کند.

اندازه اصلی آواتار را خواهید دید. آن را انتخاب کنید تا به عنوان آواتار خود تنظیم شود بروزرسانی پروفایل.

اکنون آواتار روی آواتار آن کاربر تنظیم شده است و اکنون تصویر کوچک اصلی و برش خورده و دکمه‌های حذف یا برگرداندن تصویر را خواهید دید.

ویرایشگر بصری

دکمه ای به ویرایشگر تصویری اضافه شده است که در آن می توانید آواتارها را برای افزودن به محتوا آپلود یا انتخاب کنید. اولین برگه (با برچسب آواتار) به کاربر امکان می دهد اندازه تصویر (پنج گزینه)، تراز (چپ، مرکز یا راست)، آنچه را که به آن پیوند می دهد (فایل، صفحه پیوست، یا URL سفارشی) را انتخاب کند و عنوانی را وارد کند.

به عنوان یک کد کوتاه به محتوا اضافه می شود. می توانید آن را در هر جایی از محتوا قرار دهید.

در اینجا یک آواتار در داخل محتوا اما در زیر متن با یک خط تقسیم قرار داده شده است که نمایه نویسنده را ایجاد می کند. این شامل عنوانی است که اضافه کردم و موقعیتی که از کادر کشویی انتخاب کردم.

دانلود فایل

برگه دوم برچسب گذاری شده است دانلود. این به شما امکان می دهد با وارد کردن یک کد کوتاه، دانلود کننده را در هر صفحه یا پستی جاسازی کنید. برای استفاده از ویژگی آپلود فایل، باید در صفحه تنظیمات فعال شود.

این یک ویژگی آپلود را به محتوا اضافه می کند که در آن کاربران می توانند آواتار خود را آپلود کنند.

کاربرانی که وارد نشده‌اند قابلیت دانلود را نخواهند دید.

دانلودها از قسمت جلویی مدیریت می شوند. پنجره ای باز می شود که به شما امکان می دهد تصویری را برای دانلود از رایانه خود انتخاب کنید.

کتابخانه

شما می توانید تمام آواتارهای آپلود شده توسط کاربران را در کتابخانه (برای رفتن به کتابخانه) مشاهده کنید آواتارها، کتابخانه داشبورد). فقط مدیر می تواند به کتابخانه دسترسی داشته باشد. در اینجا می توانید همه آواتارها را ویرایش، حذف و مشاهده کنید.

ویجت

همچنین شامل یک ویجت است تا بتوانید دانلود کننده را به نوار کناری، پاورقی یا هر ناحیه ویجت اضافه کنید. برای استفاده از آن، ویجت را در هر کجا که می خواهید رها کنید.

دانلودر در پاورقی اینجاست. عملکرد دانلود دقیقاً مانند دانلود کننده درون محتوا کار می کند. مانند کد کوتاه، دانلود کننده برای کاربرانی که وارد نشده اند قابل مشاهده نخواهد بود.

نسخه ممتاز

نسخه پریمیوم چندین ویژگی را اضافه می کند تا استفاده از افزونه را آسان تر کند و گردش کار را ساده کند. ویژگی های زیادی توسط کاربران درخواست شده است.

امکانات عبارتند از:

  • بخشی از تصویر را بکشید
  • از وب کم دانلود کنید
  • در صفحه ثبت نام دانلود کنید
  • اندازه را تغییر دهید
  • چندگانه
  • پوشه های فردی
  • حافظه خارجی
  • دو زبانه
  • پشتیبانی از BBPress
  • پشتیبانی بادی پرس

افکار نهایی

اجازه دادن به کاربران برای سفارشی کردن آواتار خود برای وب سایت شما به آنها سطح بیشتری از سفارشی سازی می دهد و آنها را از استفاده از همان Gravatar در هر وب سایت نجات می دهد. WP User Avatar یک افزونه ساده است که استفاده از آواتارهای سفارشی خود را فقط برای وب سایت شما برای کاربران آسان می کند. این افزونه همچنین یک راه آسان برای تغییر آواتار عمومی ارائه می دهد. ارزش استفاده از افزونه را برای این ویژگی به تنهایی دارد.

من دریافتم WP User Avatar برای استفاده آسان است. این یک افزونه آسان برای توصیه به هر کسی است که می خواهد شخصی سازی آواتار را برای کاربران خود فراهم کند یا حتی آواتار پیش فرض خود را تغییر دهد.

دوست داریم بیشتر از شما بشنویم. آیا از آواتار کاربر WP استفاده کرده اید؟ از تجربیات خود در نظرات به ما بگویید.

تصویر ویژه از طریق edel / shutterstock.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *