وردپرس

ویژگی های Divi: در هفته ها و ماه های آینده از Divi چه انتظاری باید داشت

انجمن Divi سال بسیار هیجان انگیزی در پیش دارد، و امروز فقط می‌خواهم لحظه‌ای را به شما اختصاص بدهم تا بینش کوچکی از برنامه‌های آینده ما به شما ارائه دهم. Divi به این چیز بزرگ و زیبا تبدیل شده است که پر از انرژی و نوآوری خاص خود است. مملو از صاحبان مشاغل، سازندگان وب سایت، تم های کودک، برنامه های افزودنی، بسته های کتابخانه، مراکز یادگیری، ملاقات ها و دوستی ها. اینجا در Elegant Themes، از خود پرسیدیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا به این نوآوری دامن بزنیم و جامعه را قوی‌تر و بزرگ‌تر کنیم. امسال، بیش از هر زمان دیگری، می‌خواهیم روی ایجاد محیطی عالی تمرکز کنیم که به جامعه Divi اجازه می‌دهد تا شکوفا شود.

این بدان معنا نیست که ما ویژگی‌های جدیدی را به Divi اضافه نخواهیم کرد (در واقع، ما در حال حاضر روی برخی ویژگی‌های جدید بسیار جالب کار می‌کنیم که بسیار هیجان‌انگیز هستند). با این حال، می‌بینید که تمرکز ما از افزودن بسیاری از «موارد» جدید مانند ماژول‌ها و تنظیمات سفارشی‌ساز دور شده است. در عوض، ما می خواهیم تغییرات اساسی ایجاد کنیم که پیامدهای گسترده تری برای کل جامعه داشته باشد. ما می خواهیم تجربه کاربری Divi را بهبود بخشیم، عملکرد را بهبود ببخشیم، پایگاه کد را بیشتر گسترش دهیم و رهبران جامعه Divi را توانمند کنیم. ما می خواهیم ماهیت واقعی الهی را به عنوان یک وسیله بپذیریم. به‌روزرسانی‌های اخیر Divi مانند «ویژوال‌ساز»، «ذخیره خودکار»، «پشتیبان‌گیری از مرورگر» و «میان‌برهای صفحه‌کلید» نمونه‌هایی از این ویژگی‌ها هستند، اما آنها تازه شروع کار هستند. ما خود را نگهبان پلتفرم Divi می‌دانیم، و می‌توانید انتظار داشته باشید که به‌روزرسانی‌های بعدی Divi نشان‌دهنده احترام جدید ما به اندازه و دامنه Divi باشد. وجود دارد بودن، و چه جاه طلبی تازه ای برای دیوی توانا بودن بودن

بنابراین در چند هفته و چند ماه آینده چه انتظاری از Divi داریم؟

مهم‌تر از همه، می‌توانید انتظار تکرار سریع‌تر و به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر/مکررتر را داشته باشید. ما از چارچوب شگفت انگیزی که ایجاد کرده ایم بسیار خوشحالیم و اکنون فقط می خواهیم آن را یک قدم بهتر کنیم. در طی چند ماه آینده، از هفته آینده، می‌توانید انتظار داشته باشید که ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌های بسیار خوبی تقریباً هر هفته در راه شما باشد! این ویژگی ها بر قابلیت استفاده و عملکرد متمرکز خواهند بود. من نمی توانم همه چیز را در حال حاضر اعلام کنم زیرا همه چیز هنوز در مراحل برنامه ریزی است، اما در اینجا فقط چند ایده در حال کار است:

سوار شدن بهتر

برای اینکه جامعه Divi رشد کند، دسترسی به Divi باید آسان تر باشد. ما از مشتریان خود می شنویم که Divi شگفت انگیز است “به محض اینکه منحنی یادگیری را پشت سر بگذارید”. برای بسیاری، این منحنی یادگیری می تواند طاقت فرسا باشد، به خصوص زمانی که با استفاده از وردپرس برای اولین بار ترکیب شود. ما می‌خواهیم هر کسی بتواند Divi را نصب کند، فوراً شروع به کار کند و هرگز گم نشود، بنابراین در حال کار بر روی یک تجربه آموزشی زنده و نصب جدید هستیم که برای کاربران جدید بسیار مفید خواهد بود. این تورهای محصول جدید برای متخصصان Divi راهی عالی برای معرفی مشتریان شما به Divi خواهد بود و ما انتظار داریم که آنها در وقت شما صرفه جویی کنند!

یادگیری پیشرفته

وقتی از Divi استفاده می‌کنید، مهم نیست که در Divi چه کار می‌کنید، ما می‌خواهیم یک راه نجات داشته باشید که اگر گیر کردید، بتوانید به آن برسید. ما در حال حاضر روی یک سری آموزش کاملاً جدید برای Visual Builder و یک سیستم کمکی یکپارچه کار می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد آموزش‌های ویدیویی را مشاهده کنید و در حین استفاده از سازنده آن‌ها را دقیقاً در داخل سازنده دنبال کنید. باز هم، این نه تنها یک ابزار عالی برای مشتریان جدید خواهد بود، بلکه در فرآیند واگذاری وب سایت ها به مشتریان شما نیز ضروری است.

حالت های جدید رابط کاربری

Visual Builder آینده Divi است. با این حال، ما درک می کنیم که ساختن چیزها با یک رابط بصری حداقل، محیط مناسبی برای همه و همه چیز نیست. به همین دلیل است که ما پیش‌نمایش‌هایی از ظاهر برند ایجاد می‌کنیم که به طراحان راه‌های جدیدی برای تعامل و درک محتوایشان می‌دهد. ما ایده های واقعا عالی در این زمینه را بررسی می کنیم. تصور کنید بتوانید بین حالت بصری، حالت شبکه، حالت ترکیبی و حتی حالت کد سوئیچ کنید؟ Visual Builder بر پایه ای ساخته شده است که به شما امکان می دهد این ایده ها را زنده کنید.

گزینه های جدید سازنده

در هسته خود، Divi Builder مجموعه ای از گزینه ها است. هر ماژول فقط به اندازه ای خوب است که می توان آن را سفارشی کرد، و ما می خواهیم تمام ابزارهایی را که طراحان برای ایجاد طرح های شگفت انگیز و خلاقانه نیاز دارند، در اختیار آنها قرار دهیم. می توانید انتظار داشته باشید که گزینه های جدید زیادی به مجموعه ماژول Divi Builder بیایند. نه تنها این، ما می خواهیم گزینه های موجود در رابط سازنده را برای استفاده و درک آسان تر کنیم.

سازمان انتخاب

تا زمانی که روش سازماندهی گزینه ها را در Divi Builder بهبود ندهیم، نمی توانیم به افزودن گزینه های بیشتر ادامه دهیم. باز کردن پنجره تنظیمات یک ماژول و دسترسی به برگه Design می تواند بسیار دشوار باشد و یافتن گزینه مورد نظر می تواند خسته کننده باشد. ما قصد داریم این تجربه را با سازماندهی مجدد گزینه ها، گروه بندی گزینه ها و جستجوی گزینه ها بهبود بخشیم.

بهبود عملکرد

اجرا را فراموش نکرده ایم. طی چند ماه آینده، چندین بهبود عملکرد مهم را با تمرکز بر استفاده Divi از CSS ارائه خواهیم کرد. چنین بهبودهای عملکردی در آینده همچنان یک روند باقی خواهد ماند.

در حالی که ویژگی های فوق در حال انتشار هستند، ما روی چیزی کمی بزرگتر و قدرتمندتر نیز کار خواهیم کرد: Divi 3.1. برای بسیاری از افراد، به روز رسانی به Divi 3.1 یکپارچه به نظر می رسد. هیچ ویژگی جدیدی وجود نخواهد داشت و همه چیز مانند قبل به نظر می رسد و کار می کند. با این حال، در پشت صحنه، پایه کدی که دیوی را تقویت می کند، به روز رسانی می شود. هدف این به‌روزرسانی آسان‌تر کردن ایجاد تم‌های کودک Divi و افزونه‌های Divi Builder برای توسعه‌دهندگان شخص ثالث خواهد بود (و این کار را به‌گونه‌ای انجام دهید که ایمن باشد و هنگام به‌روزرسانی Divi مشکلی ایجاد نکند). ما قلاب‌ها و فیلترهای بیشتری اضافه می‌کنیم، همه عملکردها را مستند می‌کنیم و راه‌های واضحی برای گسترش ماژول‌ها و ایجاد ماژول‌های سفارشی ایجاد می‌کنیم. ما همه این به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کنیم و اسناد توسعه‌دهنده ایجاد می‌کنیم که هر کسی می‌تواند از آن برای یادگیری در مورد Divi و سفارشی کردن آن استفاده کند. ما فکر می‌کنیم که این یک به‌روزرسانی واقعاً مهم است که برای سال‌های آینده به جامعه خدمت خواهد کرد. برای بسیاری از افراد، به‌روزرسانی به Divi 3.1 بی‌معنی به نظر می‌رسد، اما نوآوری که در جامعه توسعه‌دهندگان Divi ایجاد می‌کند باید واقعاً فوق‌العاده هیجان‌انگیز باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Divi 3.1 با ادامه پیشرفت ما همراه باشید. تا آن زمان، برای به‌روزرسانی‌های واقعاً عالی Divi که به زودی در راه است آماده شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *