وردپرس

وبلاگ خود را با تابلوهای گروه Pinterest گسترش دهید

شما احتمالاً وب سایت خود را در فیس بوک تبلیغ می کنید. اما پینترست چطور؟

بعد از فیس بوک پینترست دومین منبع بزرگ ترافیک ارجاع رسانه های اجتماعی است. اونم همینطور سومین شبکه اجتماعی محبوب بعد از فیس بوک و اینستاگرام در میان بزرگسالان ایالات متحده. اگر از Pinterest به عنوان بخشی از استراتژی ترافیک وبلاگ خود استفاده نمی کنید، یک منبع بالقوه عظیم ترافیک را از دست داده اید.

حتی اگر قبلاً در پینترست هستید، آیا از تمام پتانسیل آن استفاده می کنید؟ تابلوهای گروه Pinterest راهی عالی برای جذب بازدیدکنندگان مرتبط به پست‌های وبلاگ شما از این پلتفرم اجتماعی هستند و به شما امکان می‌دهند به مخاطبانی فراتر از فالوورهای فعلی خود دسترسی پیدا کنید. غالباً دسترسی بالقوه این پین ها چندین برابر بیشتر از دسترسی پین هایی است که به تخته های جداگانه شما به اشتراک گذاشته می شود.

در این مقاله نحوه کار تابلوهای گروه Pinterest، نحوه پیدا کردن و پیوستن به آنها، بهترین استفاده از آنها و نحوه ایجاد تابلوی گروه خود را توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید ترافیک بیشتری به وب سایت خود داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید.

نحوه کار تابلوهای گروه پینترست

اگر از Pinterest استفاده کرده اید، می دانید که وب سایت مانند یک تابلوی خلق و خوی غول پیکر کار می کند. پین‌های محبوب، پین‌های افرادی که دنبال می‌کنید، پین‌های «پیشنهادی» و جریان اصلی تبلیغات وجود دارد. می‌توانید هر یک از این پین‌ها را مجدداً پین کنید یا در تابلوهای موضوعی Pinterest خود به اشتراک بگذارید.

منتخبی از تابلوهای گروه پینترست جوانا گداردوبلاگ نویس پشت A Cup of Jo

تابلوهای گروهی مانند تابلوهای معمولی کار می‌کنند، با این تفاوت که تابلوهای گروه دارای چندین نفر هستند که محتوا را در یک تابلو مدیریت می‌کنند. در اینجا یک نمونه، هیئت مدیره گروهی با 136 مشارکت کننده و بیش از یک میلیون دنبال کننده آورده شده است. خانه ها و باغ های بهتر:

نمونه تابلوی گروه

درست است، او بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد! با توجه به افزایش دسترسی به دلیل مشارکت کنندگان قوی، هیئت مدیره های گروه اغلب دنبال کنندگان بیشتری نسبت به حساب های مشارکت کننده فردی دارند. این فالوور عظیم حتی به پین‌های جدید نیز تقویت قابل توجهی می‌کند و همین پین می‌تواند به هزاران پین تبدیل شود که در تابلوهای فالوور به اشتراک گذاشته می‌شود.

اینجاست که قدرت تابلوهای گروه Pinterest به میان می آید. اگر محتوای شما جذاب و بسیار مرتبط باشد، آنها یک ابزار تبلیغاتی باورنکردنی می سازند. برای یادگیری نحوه یافتن و پیوستن به تابلوهای گروه، ادامه مطلب را بخوانید.

چگونه تابلوهای گروه Pinterest را پیدا کنیم

برای افراد ناآشنا، یافتن تابلوهای گروه Pinterest می تواند بسیار دشوار به نظر برسد! جستجوی پینترست برای تابلوها همیشه نتایج مفیدی به همراه ندارد، و پیمایش در لیست تابلوهای بزرگترین “Pinfluencers” در جایگاه شما می تواند بسیار زیاد باشد.

به جای آن از آن استفاده کنید دایرکتوری هیئت مدیره گروهی مانند این یا ساز PinGroupie توصیه می شود.

با استفاده از این منابع، باید بتوانید در کمترین زمان ممکن چندین تابلوی گروه مرتبط را پیدا کنید. PinGroupie بسیار مفید است زیرا به شما امکان جستجو، مرتب‌سازی و فیلتر کردن نتایج را می‌دهد. با این حال، این ابزار اغلب به روز نمی شود.

اگر به دنبال هیئت مدیره گروه وبلاگ نویسی هستید، در اینجا برخی از نتایج برتر در PinGroupie آورده شده است:

ابزار جستجوی تابلوی گروه Pingroupie

چه چیزی یک هیئت مدیره گروه Pinterest را خوب می کند

هنگامی که به دنبال یک هیئت مدیره خوب برای پیوستن هستید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. اول از همه، ارتباط وب سایت خود را در اولویت قرار دهید – اگر به مخاطبان هدف شما مرتبط نباشد، ترافیکی را دریافت نخواهید کرد.

در مرحله بعد، به تعداد فالوورهایی که دوست دارید بیشتر از تعداد فالوورهای خودتان داشته باشید، نگاه کنید. تابلوهای کوچک هنوز هم می توانند به وبلاگ شما کمک کنند تا مخاطبان جدیدی را جذب کند، اگرچه بسیار مناسب هستند.

در مرحله بعد، برد را بررسی کنید و ببینید که آیا پین ها به طور کلی تعداد پین های تکراری خوبی هستند یا اینکه فعالیت بسیار کم است. Pinterest دیگر پین های جداگانه را به اشتراک نمی گذارد. در عوض، این عدد مجموع تمام کپی های آن پین در پینترست است که می تواند قضاوت را کمی دشوار کند.

در نهایت به تعداد کارمندان هیئت مدیره نگاه کنید. اگر این تعداد به اندازه کافی زیاد باشد، می دانید که هیئت مدیره احتمالاً مشارکت کنندگان جدید را به طور منظم می پذیرد. اگر تعداد کم باشد، شانس شما برای پیوستن زیاد نیست، اما همیشه ارزش یک ضربه را دارد.

هیئت مدیره گروه معماری

فرض کنید یک وبلاگ دارید که در آن اغلب در مورد معماری می نویسید، یا وب سایتی که محصولات و خدمات معماری را تبلیغ می کند. این تابلو به نظر می رسد یک گزینه عالی برای پیوستن باشد. موضوع به وضوح معماری است و تمام پین های اخیر به موضوع مرتبط هستند. این برد نزدیک به 300000 فالوور دارد که مهم نیست تعداد فالوورهای شخصی شما چقدر باشد. تمام پین های آخر حدود هزار پین تکرار دارند و برخی در ردیف های اول پین ها هزاران پین تکرار دارند. در نهایت، هیئت مدیره بیش از 700 کارمند دارد و طبق توضیحات، به طور فعال پینرهای جدید را می پذیرد، بنابراین شانس شما برای پذیرش بالاست.

چگونه به هیئت مدیره گروه پینترست بپیوندیم

گاهی اوقات، مانند مثال بالا، پینرها نحوه پیوستن مستقیم به تابلوی گروه را در توضیحات توضیح می دهند. در موارد دیگر، کار به این سادگی نخواهد بود.

همیشه می‌توانید با نگاه کردن به اولین حسابی که به‌عنوان مشارکت‌کننده فهرست شده است، تعیین کنید که «مالک» هیئت مدیره گروه چه کسی است. به طور کلی، آنها از شما می خواهند که همه هیئت مدیره آنها (یا حداقل هیئت مدیره گروهی را که می خواهید به آن ملحق شوید) دنبال کنید، سپس به طریقی با آنها تماس بگیرید و آدرس ایمیل خود را ارائه دهید. این می تواند از طریق یک نظر در آخرین پین (مطمئن شوید که پین ​​متعلق به صاحب برد است)، یک فرم تماس که در تصویر پیوند داده شده است، یا تابلوی دیگری باشد. هر گروه متفاوت است، بنابراین ترجیحات آنها را تا جایی که می توانید دنبال کنید.

در صورتی که هیچ روند درخواست یا روشی برای عضویت مشخص نشده باشد، ممکن است هیئت مدیره برای اعضای جدید بسته شود. با این حال، همچنان می توانید از طریق آدرس ایمیل یا وب سایت با صاحب تابلو تماس بگیرید و بپرسید – ضرری ندارد! اگر از این طریق با آن‌ها تماس بگیرید، توصیه می‌کنم تا حد ممکن موارد را کوتاه نگه دارید، به سرعت بفهمید که چرا می‌خواهید به آن هیئت خاص بپیوندید، چرا یک متصدی خوب می‌شوید، و اطلاعات کلیدی که آنها باید به شما اضافه کنند. آدرس ایمیل.

نکاتی برای افزایش دسترسی خود در تابلوهای گروه Pinterest

هیچ رازی برای موفقیت در تابلوهای گروه Pinterest وجود ندارد – بسیاری از این بهترین روش‌ها برای پین‌کننده‌ها در تابلوهای خودشان نیز اعمال می‌شوند. با این حال، این یک چک لیست خوب برای بررسی هر دو راه است.

1. پین های غنی را فعال کنید

اگر قبلا این کار را نکرده اید وب سایت خود را با Pinterest تأیید کنید و Rich Pins فعال، اکنون زمان انجام آن است! پس از این مراحل، برخی اطلاعات اضافی مانند عنوان مقاله به پین ​​های شما اضافه می شود. همچنین باعث می‌شود پین‌های شما املاک بیشتری در فید Pinterest شما دریافت کنند و شانس جذب پین‌های شما را افزایش دهد.

نمونه ای از ریچ پین ها

در تصویر بالا می بینید که چگونه یک پین ریچ خودنمایی می کند.

2. برای پست های وبلاگ خود گرافیک های “قابل پین” ایجاد کنید

این کار بیهوده است، اما اگر می خواهید محتوای شما در تابلوهای گروه Pinterest موفق شود، یک مرحله کاملا ضروری است.

برای هر پست وبلاگی که منتشر می کنید، یک تصویر متفاوت “با ارزش سنجاق” ایجاد کنید. این عکس‌ها باید از عکس‌های زیبا استفاده کنند (گاهی اوقات چندتایی، کلاژ شده) و نسبتاً ساده باشند – اغلب گنجاندن پوشش متنی با عنوان پست وبلاگ گامی عالی است.

نمونه ای از تصاویر Pinable

وقتی صحبت از الهام به میان می‌آید، بلاگرهای مواد غذایی از نظر تصاویر قابل پین کردن، فرسنگ‌ها جلوتر هستند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه از Pinterest تا حد امکان استفاده کنید، برخی از بزرگترین وبلاگ نویسان مواد غذایی را دنبال کنید.

3. بیشتر محتوای خود را پیوند دهید

بله، شما به هیئت مدیره گروهی پیوسته اید تا پست های وبلاگ خود را تبلیغ کنید. اما مهم این است که نقش یک “موضوع” را به خاطر بسپارید – شما باید آن را به اشتراک بگذارید بهترین محتوا، چه متعلق به شما باشد یا به شخص دیگری.

4. از ابزار زمانبندی پین ها استفاده کنید

برای موفقیت در پینترست، باید با پین کردن خود سازگار باشید و زمانی که مخاطبان آنلاین هستند، پین های خود را به اشتراک بگذارید. شما می توان سعی کنید وقتی مخاطب دارید آنلاین باشید و به صورت دستی پیست کنید. یابه جای آن می توانید از ابزار برنامه ریزی Pinterest استفاده کنید.

ابزارهای برنامه ریزی رایگان به سختی به دست می آیند، بنابراین احتمالاً باید روی یک گزینه پولی سرمایه گذاری کنید. با این حال، با گذشت زمان، خواهید دید که رشد در حساب Pinterest شما ارزش آن را دارد.

در اینجا چند ابزار زمان‌بندی Pinterest برای شروع شما آورده شده است: Tailwind، Viralwoot، برچسب ویروسی، بافرو BoardBooster.

چگونه مدیریت گروه پینترست خود را راه اندازی کنید

در برخی مواقع، ممکن است تصمیم بگیرید که هیئت مدیره گروه Pinterest خود را ایجاد کنید تا از مزایایی که تابلوهای گروه به صاحبان خود ارائه می دهند و درک بهتر موضوع دقیق هیئت مدیره استفاده کنید.

با پین کردن محتوای مرتبط مانند هر تابلوی دیگری در Pinterest، یک تابلو راه اندازی کنید. قوانین هیئت مدیره و توضیح نحوه پیوستن به توضیحات را ارائه دهید.

در مرحله بعد، پینرهای مرتبطی را که به آنها اعتماد دارید دعوت کنید تا محتوا را در هیئت مدیره جدید خود مدیریت کنند. یک راه عالی برای یافتن همکاران، پست کردن در یک موضوع Pinterest در یک گروه وبلاگ فیس بوک است. با گذشت زمان، هیئت مدیره شما رشد می کند و افراد تمایل به پیوستن به آن ها را آغاز می کنند.

افکار نهایی

بدیهی است که پیوستن به هیئت مدیره های گروه Pinterest و همچنین راه اندازی هیئت مدیره خود مزایای بسیاری دارد. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که ارزش استفاده از تابلوهای گروهی برای افزایش ترافیک و نحوه شروع کار را بدانید.

اگر قبلاً به برخی از هیئت‌های گروهی پیوسته‌اید، چگونه به شما کمک کرده‌اند تا دسترسی وبلاگ خود را در Pinterest افزایش دهید؟ تجربیات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

تصویر کوچک مقاله توسط نویسنده نام کاربری / shutterstock.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *