وردپرس

مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان: چگونه برای وبلاگ نویسی وقت بگذاریم

وبلاگ نویسی به خودی خود یک هدف نیست. همچنین می تواند به شما کمک کند تا ارجاعات بیشتری برای کسب و کار طراحی و توسعه خود ایجاد کنید. برای برخی، درآمد حاصل از یک وبلاگ پولی می تواند منبع اصلی درآمد آنها باشد.

با این حال، یکی از سخت ترین چیزها در مورد وبلاگ نویسی، یافتن زمان برای قرار دادن قلم مجازی روی کاغذ است. بنابراین در این مقاله، مدیریت زمان را برای وبلاگ نویسان پوشش خواهیم داد تا به شما کمک کنیم تا زمانی را برای وبلاگ نویسی پیدا کنید، حتی زمانی که تمام وقت کار می کنید. چه هنوز در تجارت سودآوری هستید یا قبلاً کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید و می خواهید از وبلاگ نویسی برای بهبود وضعیت فعلی خود استفاده کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

چرا مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان مهم است؟

بین تحقیق کلمات کلیدی، نوشتن، بهینه سازی موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و استراتژی سرمقاله، وبلاگ نویسان کلاه های زیادی بر سر می گذارند. علاوه بر همه اینها، اگر به صورت تمام وقت کار می کنید، فشار وجود دارد زیرا کار زیادی برای انجام دادن دارید که باید زمان کمتری را در وبلاگ خود صرف کنید. اگر می خواهید از مزایای بازاریابی محتوا و به طور کلی وبلاگ نویسی بهره مند شوید، همه اینها مدیریت زمان را برای وبلاگ نویسان ضروری می کند.

وبلاگ شما باید از جایی شروع شود، و در بسیاری از موارد این شانس و پایان زمان قبل و بعد از “شغل واقعی” شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان – و فكر كردن – شما باید وبلاگ خود را حتی زمانی که تمام وقت کار می کنید موفق کنید.

اولویت های خود را در نظر بگیرید

ناگزیر، ما به عنوان انسان محدود به چند چیز هستیم که می‌توانیم روی آن تمرکز کنیم. شما نمی توانید ده اولویت داشته باشید. اگر این کار را می کردید، کلمه “اولویت” معنای خود را از دست می داد. حتی برخی افراد می گویند که بیش از یک اولویت وجود دارد خیلی زیاد است.

برای بسیاری، سه اولویت بیش از یک مقدار واقعی است. این به شما امکان می‌دهد برای بسیاری از کارهای مهم زمان بگذارید، اما همچنان به شما کمک می‌کند تا در مورد اینکه چه چیزی می‌تواند باقی بماند و چه چیزهایی را می‌توانید در حال حاضر قرار دهید، تصمیمات دشواری بگیرید.

به سه اولویت اصلی خود فکر کنید. آنها چه هستند؟ اگر وبلاگ شما آن را در سه اولویت اصلی شما قرار نمی دهد، به طور جدی در نظر بگیرید که آیا در حال حاضر زمان یا تمایلی برای اجرای یک وبلاگ موفق دارید یا خیر. یک وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار یا آژانس مستقل خود را توسعه دهید، اما نباید به قیمت زمانی که باید با مشتریان خود می گذرانید، تمام شود.

جیب های قابل استفاده از زمان را پیدا کنید

وقتی جایی برای وبلاگ خود در سه اولویت اصلی خود پیدا کردید، وقت آن است که یک ذره بین در برنامه خود قرار دهید و تمام وقت مناسب را پیدا کنید. این اصل اساسی مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان و به طور کلی است.

برنامه ریزی تقویم

پس باید هشت ساعت کار کنید. آیا باید برای ناهار استراحت کنید؟ از آن در وبلاگ خود استفاده کنید، شاید ایمیل ها را پردازش کنید یا پست های رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی کنید؟

بین پایان روز کاری و زمان خواب چند ساعت فرصت دارید. چگونه می توانید زمان وبلاگ نویسی بیشتری را از آن ساعت ها کم کنید؟

شاید در عصر انرژی کافی نداشته باشید. اگر چنین است، آیا می توانید یک ساعت زودتر به رختخواب بروید و یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوید تا در وبلاگ خود روشن و زودتر کار کنید؟

آیا می توانید از مسیر خود به طور موثرتری استفاده کنید؟ شاید به یک پادکست وبلاگ انگیزشی گوش دهید تا چرخ دنده های خود را بچرخانید؟

آخر هفته هات چطور؟ برای بسیاری، آخر هفته ها زمان اصلی وبلاگ نویسی است. کارها یا جلسات را برای یک روز برنامه ریزی کنید. سپس روز دیگر را کاملاً به فعالیت های وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا اختصاص دهید.

اولین قدم در تسلط بر مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان، یافتن آن زمان در وهله اول است. و گاهی اوقات، واقعاً مسئله ای نیست برای پیدا کردن بلکه مسئله زمان است ساخت با صرف زمان از فعالیت هایی که در خدمت سه اولویت اصلی شما نیستند.

عمیق کار کنید

کتاب کار عمیق توسط کال نیوپورت این می تواند روشی را که شما به فعالیت های کم تاثیر مانند ایمیل برخورد می کنید متحول کند. چرا وقت خود را برای نوشتن یک پاسخ 400 کلمه ای به یک ایمیل تلف کنید در حالی که می توانید این انرژی را صرف نوشتن یک پست وبلاگ کنید؟

اگر فرصتی برای خواندن کتاب نداشته اید، در اینجا برخی از بزرگترین نکات از دیدگاه وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا آورده شده است:

  • وقت نوشتن شماست مقدس. اجازه ندهید فعالیت‌های بی‌اهمیت مانند چک کردن ایمیل یا پاسخ دادن به فعالیت‌های فیس‌بوک آن زمان را بدزدند و حواس شما را پرت کنند.
  • ما بیشتر زندگی خود را در یک وضعیت کم عمق زندگی می کنیم. خود را مجبور به یک ذهنیت ذهنی کنید با تغییر دکوراسیون خود به مکانی غیر حواس‌پرتی. یک تایمر را برای یک ساعت تنظیم کنید و کاری انجام ندهید جز تمرکز بر پست وبلاگی که در آن مدت می نویسید، و فقط در محدوده دید خود برای اعمال فشار واقعی شمارش معکوس کنید.
  • از اینترنت خارج شوید احتمالاً هنگام تایپ کردن برای جستجوی چیزی از آن استفاده می کنید، اما هر مکث برای بازیابی اطلاعات سرعت شما را کاهش می دهد. پست را به طور کامل بنویسید و سپس برگردید تا جاهای خالی را پر کنید.

فرآیند حزب

پردازش دسته ای یک تکنیک بهره وری محبوب است. هنگامی که یک فرآیند دسته‌ای را انجام می‌دهید، با گروه‌بندی کارهای مشابه با هم، انرژی خود را به طور مؤثرتری مصرف می‌کنید.

مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان دسته ای

به عنوان یک وبلاگ نویس، می توانید فعالیت های بیشتری را نسبت به آنچه فکر می کنید پردازش کنید. در اینجا فقط چند مورد از کارهایی است که می توان به صورت عمده انجام داد:

  • تحقیق کلمات کلیدی به جای یافتن بهترین کلمات کلیدی در حین نوشتن، این کار را از قبل برای ده یا چند پست به ارزش کلمات کلیدی در یک زمان انجام دهید.
  • برنامه ریزی پست های رسانه های اجتماعی این فعالیت برای پردازش دسته ای طراحی شده است. فقط مطمئن شوید که همه به روز رسانی ها را از قبل بنویسید تا مجبور نباشید برنامه ریزی برای رها کردن خلاقیت را متوقف کنید. ابتدا باید بنویسید و سپس به روز رسانی را برنامه ریزی کنید.
  • نوشتن پست های وبلاگ بله شما آن را درست خواندید! اگر در حال و هوای نویسندگی هستید، از آن بهره ببرید. سه یا چهار پست را در یک جلسه بررسی کنید و احساس خواهید کرد که واقعاً کاری را انجام داده اید.
  • ایجاد تصاویر برای پست های وبلاگ اگر قبلاً مجبور به پردازش یک پست هستید، چرا سه یا چهار عکس را پردازش نکنید؟
  • پاسخگویی به نظرات و ایمیل های خوانندگان این کار باید انجام شود، بنابراین از زمانی که برای پاسخ دادن به پیام‌ها صرف می‌کنید، حداکثر استفاده را ببرید و تا جایی که می‌توانید در یک جلسه پرواز کنید.

اهداف تعیین کنید

نوشتن یک پست کامل در مورد هدف گذاری برای وبلاگ نویسان آسان است. اما به زبان ساده، اهداف می توانند انگیزه بزرگی برای اکثر وبلاگ نویسان باشند.

کلید رسیدن به اهداف این است که آنها را چالش برانگیز اما قابل دستیابی کنید و به محض اینکه به آن رسیدید، هدف جدیدی تعیین کنید. سعی کنید دامنه اهداف خود را آزمایش کنید. می توانید ببینید که یک محدوده کوچکتر یک هدف را در پیش زمینه نگه می دارد. به جای اینکه یک هدف دور در آینده دور باشید. تعیین هدف برای هفته یا ماه آینده، به جای یک هدف کلی برای سال، اغلب به خوبی جواب می دهد.

همچنین می تواند به اطلاع رسانی اهداف شما برای کمک به اعمال فشار کمک کند. خواه قول دادن به خوانندگانتان باشد یا معامله با دوستی که اهمیت وبلاگ شما را درک می کند، هیچ چیز بیشتر از بالا بردن توقعات دیگران از ما فشار نمی آورد.

پایدار بمان

در نهایت، در راهنمای مدیریت زمان ما برای وبلاگ نویسان، مهم نیست که چقدر روی وبلاگ خود کار می کنید، اگر فقط هر دو یا سه ماه یک بار بتوانید این انرژی را جمع آوری کنید. وبلاگ نویسی یک بازی طولانی است و برای انجام آن باید ثابت قدم باشید.

برای برخی، این به این معنی است که هر روز کاری برای وبلاگ خود انجام دهند، مهم نیست که چقدر کوچک باشد. حتی اگر در یک روز معین نمی توانید کار موثری انجام دهید، اجازه ندهید که شما را از مسیر خارج کند. شب بعد، روی اولویت های فوری خود تمرکز کنید.

برای دیگران، ثابت ماندن ممکن است به معنای سختگیری باشد که نوشتن و انتشار در روزهای خاصی از هفته. وبلاگ نویسی روزانه. دستیابی به این سطح از ثبات می تواند دشوار باشد، اما کسانی هستند که به آن سوگند یاد می کنند.

افکار نهایی

هر چقدر هم که سخت به نظر برسد (و قطعاً همینطور است میکند دشوار است)، چه شغل معمولی داشته باشید و چه کسب و کار خودتان، راه اندازی یک وبلاگ و کار تمام وقت کاملاً امکان پذیر است.

در اینجا چند نکته مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان وجود دارد که در این مقاله به شما کمک می کند تا زمانی را برای وبلاگ نویسی پیدا کنید:

  • سه اولویت اصلی خود را تعیین کنید؛ مطمئن شوید که وبلاگ نویسی یکی از آنهاست.
  • تمام جیب هایی را که می توانید به وبلاگ نویسی اختصاص دهید پیدا کنید و از آنها به طور مؤثرتری استفاده کنید.
  • به خودتان زمان و فضا بدهید تا عمیق کار کنید.
  • وظایف مربوط به پردازش دسته ای.
  • اهداف کوتاه مدت، چالش برانگیز، اما قابل دستیابی را تعیین کنید.
  • پیگیر باش وبلاگ نویسی را به یک عادت روزانه تبدیل کنید تا یک افراط گاه و بیگاه.

بزرگترین چالش شما در مورد تسلط بر مدیریت زمان برای وبلاگ نویسان چیست؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

تصویر کوچک مقاله توسط Photoroyalty / shutterstock.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *