وردپرس

ساختن امپراتوری تکاملی با دیوی با اندرو توزسون – پادکست The Divi Nation، قسمت 42

Hey Divi Nation، این هفته با یک قسمت دیگر و گفتگوی عمیق برای به اشتراک گذاشتن با شما بازگشته ایم. این بار باید با اندرو توزسون، صاحب Evol Empire Creative بنشینم. آنها در بهشتی در غرب میانه زاده شده از نبراسکا هستند، در جایی که او آن را دشت سیلیکون می نامد، یک کشور ساحلی که به صنایع فناوری و وب مهاجرت کرده است. Evol در واقع دومین آژانس خلاقانه‌ای است که اندرو راه‌اندازی کرده است، و یک شرکت در حال رشد 24 نفره است که Divi را برای طراحی/توسعه‌نویس، بازاریابی وب و تولید محتوا زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. در نمایش امروز به همه اینها و بیشتر می پردازیم. آن را بررسی کنید!

ساختن امپراتوری تکاملی با دیوی با اندرو توزسون – پادکست The Divi Nation، قسمت 42

https://www.youtube.com/watch?v=y1kNPOnA–M

[powerpress]

در این قسمت از Divi Nation، پادکست رسمی Divi، مهمان ما، اندرو توزون، داستان چگونگی راه‌اندازی و گسترش Evol Empire Creative، ساختاری که شرکت در حین رشد آن اتخاذ کرد و سیستم‌هایی که کاری را که آنها انجام می‌دهند ممکن می‌سازد را به اشتراک می‌گذارد. و البته اینکه چگونه دیوی در همه اینها قرار می گیرد. اگر آژانس Divi خود را اداره می‌کنید و امیدوار هستید که به ده، بیست یا بیشتر کارمند برسید، این مکالمه عالی برای هماهنگ کردن است.

در کانال یوتیوب ما مشترک شوید

همه گزینه های اشتراک:

هفته آینده می بینمت!

این همه برای قسمت این هفته است. باز هم از اندرو که برای حضور در برنامه وقت گذاشت، تشکر می کنم. امیدوارم شما هم مثل من از گفتگوی ما لذت برده باشید. اگر سوالی دارید، می توانید آنها را در بخش نظرات زیر مطرح کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *