وردپرس

به روز رسانی Divi! معرفی سیستم اسناد جدید Divi و آموزش های به روز شده Divi

https://www.youtube.com/watch?v=SqTDyJcvW_4

هر آموزش در یک مکان

ما تمام آموزش‌های Bloom، Monarch، The Divi Builder، Extra و Divi را گرفته‌ایم و آنها را در یک مکان مرکزی ترکیب کرده‌ایم. این کار مرور همه مقالات مستندات ما را به یکباره آسان می کند. همچنین یادآوری مکان یافتن مستندات Elegant Themes بسیار آسان است، زیرا هر دسته از صفحه اصلی www.elegantthemes.com/documentation/ جدا شده است. پیش از این، اسناد هر محصول بر روی URL منحصر به فرد خود میزبانی می شد، که یافتن آن را بدون بازدید از ناحیه اعضای Elegant Themes و کلیک کردن روی پیوندها از آنجا دشوار می کرد.

جستجو امکان پذیر است!

تمام مدارک ما آماده است می توان جستجو کرد (سرانجام)! وقتی برای اولین بار شروع به نوشتن آموزش برای Divi کردیم، لیست بسیار کوچک بود. هضم آن در یک صفحه آسان بود و واقعاً نیازی به جستجو نداشت. از آن زمان تاکنون چیزهای زیادی تغییر کرده است و اکنون بیش از 70 آموزش تنها در صفحه مستندات Divi وجود دارد. هرچه مجموعه اسناد ما بزرگتر باشد، نقش جستجو هنگام جستجوی کمک بیشتر است. این امر به ویژه هنگامی که کار بر روی اسناد توسعه دهنده برای نسخه آینده Divi 3.1 خود را شروع می کنیم صادق است.

جستجو قدرت گرفته است

جستجوی مستندات بیش از یافتن آموزش‌ها، از طریق وبلاگ و انجمن پشتیبانی ما نیز جستجو می‌کند. هنگامی که چیزی را در سیستم اسناد جستجو می‌کنید، پست‌های مرتبط از وبلاگ ما و پرسش‌ها و پاسخ‌های مرتبط تیم ما به همراه نتایج اسناد استاندارد را نشان می‌دهد. اکنون می‌توانید به صدها آموزش، هزاران مقاله غنی از دانش، و اتاق‌های گفتگو پر از میلیون‌ها پاسخ، همه در یک مکان با کاربری آسان دسترسی داشته باشید. این واقعا یک منبع شگفت انگیز است.

مقالات جدید تازه

تا به امروز، مقالات مستند Divi در حالات مختلف تازگی بوده است. هر بار که ویژگی جدیدی اضافه می‌کردیم یا رابط کاربری Divi Builder را تغییر می‌دادیم، تمام 70 آموزش Divi باید به‌روزرسانی می‌شد. در نهایت، ما این وظیفه را بر عهده گرفتیم که همه چیز را به روز کنیم و پس از چندین هفته کار سخت، هر راهنما را با موفقیت بررسی کردیم و از صحت اطلاعات ارائه شده مطمئن شدیم. این به این معنی است که آخرین تنظیمات ماژول لیست شده است و همه اسکرین شات ها مرتبط هستند. اکنون که همه ما مشغول هستیم، ما به به روز نگه داشتن چیزها ادامه می دهیم.

ویدیوهای در راه

ما اکنون در حال کار بر روی آموزش های ویدیویی جدید برای Visual Builder هستیم و برنامه های هیجان انگیزی برای نحوه ادغام این مراحل در Divi داریم. ما می‌خواهیم تا حد امکان برای همه آسان‌تر کنیم تا برای اولین بار بدون گم شدن به داخل سازنده بپرند. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و ویدیوهای زیادی برای نوشتن داریم، اما این چیزی است که می توانید خیلی زود منتظر آن باشید. در ضمن، منتظر به‌روزرسانی‌های بزرگتر Divi باشید که هفته آینده در راه است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *