وردپرس

از تبلیغات محتوا برای افزایش مشترکین خود استفاده کنید

به احتمال زیاد، اگر برای مدتی روی افزایش لیست مشترکان ایمیل وبلاگ خود کار کرده اید، اصطلاح “ارتقای محتوا” را شنیده اید. اما بهینه سازی محتوا دقیقاً چیست و چگونه می تواند به شما در رشد مشترکین کمک کند؟

به عبارت ساده تر، ارتقای محتوا بخش های پاداشی از محتوای دانلودی است که برای جذب مشترکین جدید به لیست پستی شما استفاده می شود. آنها آدرس ایمیل خود را وارد می کنند و بوم می کنند، چیزهای رایگان دریافت می کنند! با این حال، نکته دشوار در مورد آنها – و چیزی که آنها را بسیار موثر می کند – این است که بهبود محتوا متناسب با پستی است که برای آن استفاده می شود. این بدان معناست که بهبود محتوا فقط یک ماده عمومی نیست که بتوانید در سایت خود از آن استفاده کنید. مخصوص یک پست خاص است.

استفاده از این تکنیک و تنها استفاده از محتوای جایزه در جایی از سایت شما ممکن است به نظر روشی مقرون به صرفه یا مقیاس پذیر برای افزایش مشترکین نباشد. اما در این مقاله متوجه خواهید شد که قطعاً چنین هستید انجام دادن شما زمان برای ایجاد بهبود محتوا دارید زیرا آنها کار کردن. ما همچنین در مورد چگونگی شروع انتشار محتوای ارتقاء یافته خود صحبت خواهیم کرد تا به شما کمک کند تا مشترکین خود را مانند قبل افزایش دهید.

آناتومی توسعه محتوا

ارتقای محتوا می تواند به اشکال مختلف انجام شود، بنابراین ممکن است قبلا آنها را ندیده باشید. آنها می‌توانند به شکل فرم‌هایی انتخاب شوند که محتوا را با دعوت به اقدام برای ثبت‌نام در هم آمیخته است. پنجره های پاپ آپ یا پرنده؛ یا دکمه‌هایی در وسط پست‌ها که با کلیک روی آن‌ها، پنجره‌ای باز می‌شود که آدرس ایمیل را درخواست می‌کند.

در اینجا چند نمونه از بهبود محتوا در عمل آورده شده است.

ابتدا، در اینجا ابتدایی‌ترین به‌روزرسانی‌های محتوا آمده است: یک فراخوانی متنی ساده که با یک کادر رنگی مشخص شده است. این مثال از وبلاگ برایان دین است، بک لینککو.

دوم، در اینجا مثالی از بهبود محتوای پاپ آپ آورده شده است صفحات پیشرو. توجه داشته باشید که این برای نوشتن خوانا کاملاً مناسب است.

صفحات فرود پاپ آپ بهبود محتوا

در نهایت، وبلاگ CoSchedule با بهبود محتوا کار بسیار خوبی انجام می دهد – در اینجا یک دکمه زیبا طراحی شده است که منجر به یک فرم انتخاب popover می شود.

مثالی برای افزایش محتوای CoSchedule

با کلیک بر روی فراخوان اقدام، یک فرم انتخاب کردن پاپاور باز می شود.

نمونه فرم انتخاب CoSchedule

به هر شکلی که باشند، همیشه دو چیز مشترک خواهند داشت. اول، آنها بسیار خوب با موضوع فعلی مرتبط خواهند بود. آنقدر خوب است که احتمالاً فقط در یک پست می توان از ارتقاء استفاده کرد. دوم، آنها یک آدرس ایمیل جمع آوری می کنند و پس از جمع آوری آن ایمیل، به بازدید کننده این فرصت را می دهند که محتوای جایزه رایگان دریافت کند.

چرا تبلیغات محتوا کار می کند؟

به عبارت ساده، بهبود محتوا کار می کند زیرا آنها مشکل واقعی را حل می کنند که خواننده در حال حاضر با آن مواجه است. به همین دلیل آنها در سایت شما هستند. آنها اغلب از یک موتور جستجو در آن صفحه فرود می آمدند زیرا می خواستند مشکل را حل کنند. بهینه‌سازی محتوای شما برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود، و سپس برخی، زیرا این یک قطعه طلایی اضافی از اطلاعاتی است که می‌توانند برای قیمت آدرس ایمیل خود به دست آورند.

وبلاگ نویسان مختلفی که سعی کرده اند محتوای خود را بهبود بخشند، مطالعات موردی متفاوتی را در مورد آنچه برای آنها مفید بوده به اشتراک گذاشته اند. برایان دین از Backlinko بود افزایش 785 درصدی در تبدیل در معاینه خود دوش خانال در مقاله ای برای The Daily Egg تجربه خود را به اشتراک گذاشته است 492٪ افزایش در تبدیل دریافت می کند از بهبود محتوا این مورد دوم برای بهبود محتوای ایجاد شده توسط Khanal بود دقیقه.

واضح است که بهینه‌سازی محتوا کار می‌کند، و معلوم می‌شود که شما حتی نیازی به صرف زمان یا هزینه زیادی ندارید تا آنها را برای وبلاگ خود به کار ببرید.

10 ارتقای محتوا که اکنون می توانید ایجاد کنید

در اینجا ده ایده برای ارتقاء محتوا وجود دارد که ایجاد آن آسان و ارزان است. از این ایده ها برای بهبود برخی از بهترین پست های خود و پیگیری نتایج استفاده کنید.

  1. آ چک لیست پست را خلاصه می کند این ها برای پست های گسترده یا بسیار فنی عالی هستند.
  2. آ برگه تقلبحجم زیادی از اطلاعات را در یک بارگیری جمع و جور و به خوبی سازماندهی شده بسته بندی می کند.
  3. آ کاربرگ قابل چاپ یا برنامه ریز اگر محتوای شما نیاز دارد که خواننده به سؤالات پاسخ دهد یا اطلاعات خود را وارد کند، عالی است.
  4. با طراحی زیبا، پی دی اف قابل دانلود از پست وبلاگ برخی از افراد ترجیح می دهند یک پی دی اف را دانلود کنند تا بعدا بخوانند! این همچنین می تواند شامل نسخه های اینفوگرافیک پست های وبلاگ شما باشد، اگر بخواهید آنها را ایجاد کنید.
  5. قسمت دوم پست موجود، فقط به عنوان دانلود در دسترس است.
  6. آ قالب یا الف تنظیم خوانندگان می توانند در کنار نوشتن استفاده کنند، به خصوص برای نحوه نوشتن. این به خواننده شما کمک می‌کند تا فوراً بدون نیاز به نحوه سازماندهی کار خود شروع کند.
  7. لحظه صفحه گسترده اکسل یا گزارش گوگل از پیش کامپایل شده با فرمول ها و توابع.
  8. تحقیق اصلی یا اطلاعاتی که در یک پست وبلاگ به آنها ارجاع داده شده است. این به ویژه به عنوان منبعی برای سایر وبلاگ نویسانی که در زمینه شما تحقیق می کنند بسیار ارزشمند است و می تواند منجر به بک لینک های بیشتری شود.
  9. آ رونوشت (برای محتوای ضبط شده مانند فیلم ها و پادکست ها). این تولید محتوا را می توان با قیمت های مقرون به صرفه از سایت هایی مانند Upwork و Fiverr برون سپاری کرد.
  10. آ چالش یا راهنمایی برای اتخاذ یک عادت جدید.

بایدها و نبایدهای بهینه سازی محتوا

برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که باید هنگام شروع به ایجاد پیشرفت های محتوای خود در نظر داشته باشید.

انجام دادن مطمئن شوید که واقعاً بهبود محتوا برای افرادی که پست وبلاگ شما را می‌خوانند بسیار مفید است. قبل از شروع ایجاد بهبود، سعی کنید بدانید چه اطلاعات اضافی برای پست مورد نیاز است.

انجامش نده سعی کنید یک آهنربای سرب عمومی (محتوای جایزه رایگان) را با پست های وبلاگ خاص تطبیق دهید. دلیل رایج بودن آن این است که برای بازدیدکنندگان مختلف سایت شما اعمال می شود. خوانندگان مکرر آهنربای سربی را که قبلاً به آنها منتقل کرده بودند نیز می‌پوشانند.

انجام دادن از طرحی چشم نواز برای به روز رسانی محتوای خود استفاده کنید. پت فلین از درآمد غیرفعال هوشمند پیشنهاد می کند یک طراح برای ایجاد یک الگو استخدام کنید می توانید بارها از آن استفاده کنید.

انجامش نده به سادگی پست وبلاگ را مستقیماً در PDF کامپایل کنید. باید چیزی وجود داشته باشد علاوه بر این – پس محتواست بهتر کردن.

انجام دادن ارتقای محتوا را در سراسر پست وبلاگ خود ترویج دهید، نه فقط در پایان. سعی کنید فراخوان اقدام را در بالای پست و هر جایی که به طور خاص به بهبودی که پیشنهاد می‌کنید مرتبط است، قرار دهید. در پست های برایان دین، او بهبود محتوا را در ابتدا و انتهای پست پیشنهاد می کند نرخ تبدیل را 315 درصد بالاتر دید فقط در پایان بیشتر از جایی که او آن را موعظه می کند.

نحوه ایجاد ارتقاء محتوا در وردپرس

در نگاه اول، پیاده سازی بهبود محتوا می تواند کمی دشوار به نظر برسد. در حالی که افزودن این پیشنهادات جایزه به پست‌های شما ساده‌ترین کار در جهان نیست، تعدادی خدمات و افزونه‌های عالی وجود دارند که این فرآیند را آسان‌تر می‌کنند.

رهبران را توسعه دهید

با Thrive Leaders مشترکین خود را افزایش دهید

Thrive Leads توسط بسیاری از وبلاگ نویسان به دلیل آسانی استفاده از آن مورد توجه قرار گرفته است. این گزینه های افزونه اضافه کردن تست A/B و دیدن نتایج خود را آسان می کند. همچنین از پنجره های بازشو، نوارهای کناری، منوهای چسبنده، جعبه های درون خطی، پوشش ها، دکمه ها و غیره پشتیبانی می کند. طیف وسیعی از سبک های فرم را برای دسترسی ارائه می دهد، مانند Thrive Leads یک مجوز سایت برای یک بار به قیمت 67 دلار ارائه می دهد. این یکی از پلاگین‌های تولید سرنخ توصیه‌شده ما است و دلیل خوبی هم دارد.

MonsterLinks

از ویژگی MonsterLinks OptinMonster استفاده کنید

MonsterLinks ابزاری است که به شما امکان می‌دهد هر پیوند یا تصویری را در OptinMonster به یک انتخاب دو مرحله‌ای تبدیل کنید: کاربران شما روی تماس برای اقدام کلیک می‌کنند، سپس یک پاپ آپ ظاهر می‌شود که از آنها دعوت به اشتراک می‌کند. OptinMonster از 19 دلار در ماه یا 9 دلار در ماه سالانه شروع می شود. اگر می‌خواهید درباره OptinMonster و ویژگی‌های آن و سایر گزینه‌های بازشو بیشتر بدانید، این مقاله را در مورد بهترین افزونه‌های بازشو برای وردپرس بررسی کنید.

Content Enhancements Pro

افزونه بازاریابی ایمیلی Content Upgrades Pro

Content Enhancements Pro این یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود در این لیست است که هر مجوز سایت فقط 47 دلار است. این افزونه مشابه پلاگین MonsterLinks در بالا کار می کند و به کاربران اجازه می دهد تا روی دکمه ای کلیک کنند تا یک گزینه پاپ آپ باز شود. آنها نیز ارائه می دهند افزونه رایگان می توانید از آن برای تست آن استفاده کنید. مراقب باشید زیرا افزونه بسیار محدود است و مدت زیادی است که به روز نشده است.

به روز رسانی آسان محتوا

پلاگین آسان بهینه سازی محتوا

به روز رسانی آسان محتوا همانطور که از نام آن پیداست، استفاده از آن بسیار آسان است. در واقع، تصویر بالا شما را در یک فرآیند شش مرحله‌ای ساده راهنمایی می‌کند تا یک پیشنهاد تبلیغ محتوا برای خوانندگان خود ایجاد کنید. این افزونه از 29 دلار در سال برای یک مجوز سایت شروع می شود.

گزینه های مدیریت افزایش محتوا رایگان

بیشتر گزینه‌های افزونه افزایش محتوا، پلاگین‌های پولی هستند، اما چند گزینه رایگان وجود دارد. نسخه فوق نسخه رایگان افزونه Content Upgrades Pro است. تو می توانی آن را از مخزن وردپرس از اینجا دانلود کنید. بریتنی برگر همچنین چهار راه مختلف برای ایجاد ارتقاء محتوای رایگان با استفاده از Zapier و سایر ادغام ها را توضیح می دهد. در این پست وبلاگ.

همچنین، فراموش نکنید که افزونه انتخاب ایمیل وردپرس Bloom خود ما می‌تواند به شما در افزایش مشترکین و استفاده از قفل‌های محتوا برای رشد فهرستتان کمک کند.

افکار نهایی

ارتقای محتوا در ابتدا نیاز به کمی کار دارد، زیرا باید مقداری محتوای جایزه ایجاد کنید و سپس راه خوبی برای ارائه آن در پست خود پیدا کنید. با این حال، پس از ایجاد، نتایج این استراتژی می تواند بسیار چشمگیر باشد. ارتقای محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن ارزش بیشتر به خوانندگان و در نتیجه افزایش مشترکین است.

اکنون که می‌دانید چگونه می‌توانید محتوا را ارتقا دهید تا مشترکین ایمیل خود را افزایش دهید، چگونه از آنها در سایت خود استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

تصویر کوچک مقاله توسط LITUSPRO / shutterstock.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *