وردپرس

ممیزی امنیتی موضوع توسط Sucuri

ایمنی مشتریان برای ما بسیار مهم است. در حالی که من به توسعه دهندگان خود و شیوه های کدنویسی امن آنها اطمینان کامل دارم، هنوز هم دوست دارم کد ما به طور مرتب توسط کارشناسان امنیتی شخص ثالث بررسی شود تا مطمئن شوم هیچ مشکل مهمی از بین نرفته است. ما اخیراً به Sucuri مراجعه کرده‌ایم تا یک ممیزی فشرده از یکی از جدیدترین مضامین خود، Lucid، و پایگاه کد ePanel، مجموعه کدهای کوتاه و قالب‌های صفحه انجام دهیم که کل مجموعه تم ما را با آن تقویت می‌کند.

پس از دو هفته آزمایش گسترده در WebDev Studios توسط تیم و شرکای خود، Sucuri این را اعلام کرد صفر مسائل بحرانی شناسایی شد و اینکه این موضوع بدون نیاز به به‌روزرسانی، مهر امن Sucuri را دریافت می‌کند.

اگرچه در وهله اول انتظار هیچ مشکل جدی را نداشتم، اما این نوع بررسی اعتبار بسیار خوبی برای تیم ما و تلاش های آنهاست. خوشحالم که می‌دانم روش‌های کدنویسی که ما استفاده می‌کنیم کاملاً محفوظ است. در آینده، ما همچنان امنیت شما را در صدر فهرست اولویت‌هایمان حفظ می‌کنیم و با کارشناسان امنیتی همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از هر وسیله ممکن برای این کار استفاده می‌کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *