سئو

بررسی نقش تبلیغات ویدیویی در افزایش نرخ تبدیل (4 مثال)

تبلیغات ویدیویی به دلیل ماهیت خود توجه مخاطبان را بیشتر به خود جلب می کند. اما این فقط جلب توجه نیست. با توجه به تجربه و آمار تست های مختلف، نقش زیادی در افزایش نرخ تبدیل و سایر معیارهای کمپین دارند.

در این مقاله نقش تبلیغات ویدیویی در افزایش نرخ تبدیل را با توجه به تجربه اجرای چندین کمپین ویدیویی یکسان به شما خواهیم گفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *